Bir Kıssada Alkol İçki Nedir

Bir gün bi köyde hatrı sayılır,efendi ,emin bir imam.Akşam namazını kıldırmış evinin yolunu tutmuş.
Sokak da yürürken ,bi kadın kapıyı aralamış ve imam'a seslenmiş!
-İmam efendi , imam efendi!
-Buyur hanım kardeşim.
-İmam efendi,kusuru bakmayasın, seni yolundan alıkoydum,bi maruzatım vardı.
-Buyur hanım kardeşim.
-Benim bey uzun yola gidiverdi,evimdeki katık ta şu gördüğün yüksek yere zulalı,emzikli çocuğum var ben çıkamıyorum,
bi çıkıverip orda olan erzağımı indiriverirmisin?
-İmam,olur bacım der ve içeri girer.
Kadın imamın ,kapıdan içeri girivermesi ile beraber kapıyı kitler ve kendi üstünü başını parçalar!İmam hayretler içindedir.Bilmezki şeytanın oyununun ortasına düştüğünü!
Kadın derki;
-İmam seni öyle bi şeyin içine çektim ki,sadece benim dediklerimi yapabilirsin,Yapmadığın takdirde burda avazım çıktığı kadar bağırır ve
bütün köylüyü buraya toplarım ve ırzıma geçtiğini anlatırım der.
İmam şaşkın ve büyük bi korku içindedir.
-Söyle ne istersin benim gibi aciz bir insandan?
-Sana 3 şey soracağım, bunlardan sadece 1'ini yaparsan seni salıveririm der.
-Ne istiyorsun?
-1.'si ; Şurda yatan ve ağlayan bu bebeği boğazlayacaksın,
-2.'si ; Kendi rızanla benimle yatarsın beni koynuna alırsın,
-3.'sü; Şurda duran bi şişe şarabı içersin, der kadın.
-Bunlardan birini yaparsan seni azat ederim, der imam'a kadın.
-İmam düşünür,düşünür,düşünür.Köylüyü toplarsa başıma nasıl açıklarım ben bu durumu,kadın üstünü başını yolmuş,ben evindeyim, kimse inanmaz bana ,şu bebeyi boğazlasam,Katil olucam,kadının koynuna girsem zinakâr olacam,Şu şişedeki;Bunca içen var bu meredi,sonra tövbe ederler,Allah tövbeleri bağışlayandır,görüyordur muhakkak benide bu durumumu anlar,der imam ve ŞARAP der.
-Ben şarab'ı içeyim pis şeytan der ve başlar imam Şarabı içmeye.
İmam hayatında ilk defa içki içti,içti,içti sarhoş oldu.Başında öyle bi ağrı birikti ki,ötede ağlayan bebenin sesi,onun başındaki ağrıyı daha da çoğalttı,yanı başında duran bıçağa,gözü ilişir ve ne ağlarsın sen deyip,oracıkta bebeği boğazlar!
İmam rahatlamıştır artık sesi kesilmiştir ses yapanın,içki daha da tesirleşmiştir,imam yatacak yer arar olmuş kendine ve kadının yattığı yattağa kıvrılmış ,kadının yanına kendi isteği ile sokulmuştur.Ve gece sabaha girer olmuş ve uyanmış imam!
-Eyvahh!Eyvahlar olsun,!!Yarabbim Eyvahlar bana!
Bebe ölmüş,kadınla olmuş,şarabı içmiş!
-Eyvahlar bana bütün bunları salim aklımla yapmadım,reddettim,istemedim!Şurda duran masum yüzlü bir şişe Şarap!
Bana bütün bunları hür aklımla yapmak istemediğim şeyleri.1 ŞİŞE İÇKİ'mi yaptırdı!Eyvahlar olsun bana! yazıklar olsun bana! der imam ve günahkar olmuuştur artık.Katil olmuştur ve hemde sübyan katili,zinakâr olmuştur,hemde başkasının olan bi kadınla,içki içmiştir,bütün ömründe hiç içmediği günler gitmiştir.!!!
İçki bundandır bütün kötülüklerin Anası,babası sarhoşsan ne alemde olduğunu bilemezsin ve bu anlatılan seninde başına gelir haberin olmaz.Bi kere dersin bi daha demezsin!Ancak o ânını kurtarırsın,gelecek olan ânı,bilemezsinki,artık sen ,sen değilsin,sen artık içkinin emrindesin...!