Melek

Doğacak bebek, doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür:

-Allah'ım dünyaya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.

-Ben senin için bir melek yarattım o seninle ilgilenecek.

-Allah'ım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım, nasıl iletişim kuracağım?

-Senin için yarattığım melek, sana onların dilini öğretecektir.

-Allah'ım duyduğum kadarıyla dünyada çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum.

-Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme.

-Allah'ım sana tekrar nasıl döneceğim?

-Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.

Derken melekler gelir ve dünyaya gitme zamanı geldiğini söylerler. Allah'ın huzurundan götürürlerken, bebek tekrar sorar:

-Allah'ım benim için yarattığın meleğin adı nedir?

-Adının önemi yok ama sen ona ANNE diyeceksin."